>  2007/07/26 (木) 22:25:03        [qwerty]
> フォークダンスきええええええええええええええええええええええ(;´Д`)死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死ぬ死

あー(;´Д`)スタジオの後輩が2原やってたな
死ぬほどモブ描いてた

参考:2007/07/26(木)22時24分09秒