> > how many seconds does/will arrival of the train delay?(;´Д`) > how many seconds if the train delayed ?でいいじゃん(;´Д`) その電車は何秒遅れますか?だったら 遅れる事と電車が遅れている事は伝わっているわけだから how many seconds delayed(for arrival the train)?ではなかろうか 参考:2007/12/16(日)00時10分43秒